29 Nisan 2012 Pazar

~Hint Gece Müziği~


Geçen Pazartesi Taksim'deki sahaflarda aylak aylak dolanırken Antonio Tabucchi'nin yazmış olduğu "Hint Gece Müziği" adlı bir kitap elime geliverdi...Benim gibi egzotik Hint kültürüne hayranlık besleyen biri için bu büyük bir nimet oldu tabi.
Zaten kısacık olan kitabı ertesi gün ikizlerimden birini uyuturken hoooop diye bitiriverdim ve son sayfayı da okuyup bitirdiğimde 'keşke daha uzun olsaydı' diye geçirdim içimden.
Hindistan'la alakalı diğer kitaplardan farklı olarak abartıdan uzak, yalın bir dille yazılmış; konusuna ilişkin olarak verebileceğim tek ipucu ise kitabın 'kendi içinde bir kayboluş ve yine kendine yönelik bir arayış'a dair olmasıdır.
Ben çok keyif aldım okurken, umarım sizler de aynı lezzeti tadabilirsiniz.
Herkese iyi okumalar...

2 yorum:

  1. Bu tür kitapları çok severim.Tanıtım için teşekkürler,deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  2. Umarım hoşunuza gider, iyi okumalar...

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...