13 Mayıs 2012 Pazar

Kırtasiye Alışverişli Anneler Günü

İkizlerim henüz 2 yaşında. Dolayısıyla 'Gidin babanızı kandırın, bana Anneler Günü için pırlanta kolye alın' ısrarlarım ikizlerimin babalarının ellerinden tutarak ancak yan odaya kadar gidebilmeleriyle sonuçlandı. Ben de kendi kendime iş başa düştü dedim ve bebeklerimi de yanıma alarak vurdum kendimi yollara.

Önce en yakındaki markete uğrayarak haftalık alışverişimizi yaptık (ikizler kendileri için çilekli süt aldı ve üst baş, yüz göz çileğe bulundılar). Ardından fırına uğrayıp taze ekmek  ve katmer aldık (ikizler bu sefer de kendilerine simit alıp donlarına kadar susama battılar). Hemen sonrasında çocuk parkına uğrayıp sallandık, kaydık, zıpladık, hopladık (temiz kalan yerlerimizi de kirlettik).

Anneler gününü boş geçirmemek üzere ucuza mal edilen bu faaliyeti kendime alacağım minik bir hediyeyle sonlandırmak istedim. En yakınımdaki züccaciyeye girdim hemen. Aaa bir de ne göreyim;  Serrose'nin sık sık blog'unda bahsettiği renkli bantlardan. Hemen 2 tane seçtim kendime...Bakın işte buradalar...

Siyah fon üzerine alışveriş yapan kırmızı başlıklı kız...


Beyaz fon üzerine mahalle görünümlü ev ve ağaç desenleri...


Burada da iki kız kardeş yan yana :)


İkizlerim fotoğraf makinesini 50 kez duvara çarptıkları ve telefonumun kamerasını da bol salyalı bir şekilde yemeğe kalkıştıkları için ne yazık ki fotoğraflarım net görünmüyor :/

İşte bir anneler günü daha ikizlerimin tatlı yaramazlıkları ve kendim için yapmış olduğum minik bir alışverişle sona erdi. Umarım herkes bu günden benim kadar keyif almıştır.

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...