1 Mayıs 2012 Salı

Yaşasın Alışveriş No.1

Pazartesi sendromu demedik, haftanın ilk gününün yorgunluğu demedik, akşam akşam eşimle vurduk kendimizi yollara. Bu ay ikizlerimizin doğum günü, hem kıyafet, hem süs, pasta ve saire bakarız diye niyet ettik Allah rızası için bir AVM kapısından girmeye. Neye niyet neye kısmet! Doğum günümüz için sadece Winnie the Pooh'lu tabak ve bardak almayı başardık. Alışverişin geri kalanı ise D&R'da kitap bakmakla geçti.

Ortam loş, aldıklarım da şeffaf ambalajlı olunca telefonumun kamerası parlama yaptı. Net çekemedim. Ama neler aldığımı ben sizlere sayayım. Öncelikle evimizin olmazsa olmazı aylık Pepee dergimiz, bunu almadan eve dönseydik ikizler bizi eve sokmazdı zaten. Bunu müteakip yine kurbağalı ve kangurulu olmak üzere iki adet ışıl ışıl simle kaplanmış çocuk kitabı. Ve nihayet aylardır almayı isteyip bir türlü ulaşamdığım kitabım "Mino'nun Siyah Gülü". Bu kitabı o kadar çok övdüler ki, bırakın okumayı alırken bile heyecanlandım. Umarım bu kitap hakkındaki hislerim boşa çıkmaz.
Eve dönmeden hemen önce bu keyifli alışverişi damağımızda baki kalacak olan bir kahve aroması ile taçlandıralım dedik.
Eh, artık asıl almam gerekenler için de bir günümü daha alışverişe feda etmem gerekecek :)

2 yorum:

  1. Çok güzel bir kitap seçmişsiniz, Mino'nun Siyah Gülü'nü keyifle okumuş blogumuzda tanıtımını da yapmıştım, sizin de beğenerek okuyacağınızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de öyle oldu...kitap hiç bitmesin istedim...bittiğinde de içimde Zehra'nın hüznüyle kalakaldım...

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...