17 Temmuz 2012 Salı

Can Yayınları 5 TL Kampanyası!

Evet, geç de olsa ben de bu kampanyadan yararlanmayı başardım. Tatil dönüşü bazı kitap bloglarını okumaya başlamıştım ki, hemen her sitede bu kampanyadan bahsedildiğini gördüm. İlk günler ikizlerim biraz rahatsız olduğundan kendim D&R'a teşrif edemedim ama eşim sağolsun benim adıma tuttu Cevahir yollarını. Böylece ilk olarak Susanna Tamaro - Aklı Bir Karış Havada ve Amid Çaduri - Özgürlük Şarkısı adlı kitaplar raflarımda yerini buldu.

Hemen sonrasında (yani dün) ikizlerime patates kafa almaya çıkmıştım ki, bir de ne göreyim kampanya devam ediyor! Ama pek fazla kitap çeşidi kalmamıştı. Neyse fırsat bu fırsat Paulo Coelho'nun Brida'sını atıverdim patates kafaların yanına.

İşte Brida...kitap hakkında en ufak bir fikrim yok...ama Simyacı'yı okuduktan sonra Paulo Coelho'yu çok sevmiştim...Her ne kadar beni Elif ile hayal kırıklığına uğratsa da...

Bu fotoğrafta da kampanya kitaplarımın hepsi kardeş kardeş birarada duruyor...Nedense foto karanlık çıkmış :/



İşte bunlar da patates kafalar...Bir amca bir de teyze türü mevcut. Bütün parçaları çıkarılıp takılabilir...İkizlerimin en sevdikleri oyuncak oldu...Her ne kadar kulak yerine burun ve ağız yerine bıyık taksalar da onlar için güzel bir meşgale oldu. Tavsiye edilir!

Ve son olarak LCW'den kendim için (hem de çocuk reyonundan) aldığım mini mini bozuk para kesem...Ben buna bayıldım :)

Bu arada AVM'lerde neredeyse bütün büyük mağazalarda indirimler başlamış...haberiniz ola!




2 yorum:

  1. Benim oğlum da patates kafayı çok seviyor.Biz şu şekilde oynuyoruz bu aralar: http://barisingunlugu.wordpress.com/2012/07/31/binbir-yuz-patates-kafa/

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...