31 Aralık 2012 Pazartesi

Mutlu Yıllar ...


Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık. İkiz sincaplarımla 3. yılımıza giriyoruz. Ne yazık ki 2012'nin bilançosunu çıkarabilecek kadar vaktim yok bilgisayar başında. Ama özetle bol okumalı bir yıl oldu (46 kitap), ikizlerim doğduğundan bu yana az da olsa film izlemeye tekrar başladım, ikizleri alıp rahatlıkla alışverişe gidebilmeyi başardık, çocuk kitapları konusunda çok şey öğrendim, başka ikiz anneleri ile tanışıp dertleşme fırsatı buldum, blog'umda daha çok vakit geçirme ve yeni blogger'larla tanışma şansım oldu, ilk kez bir yılbaşı kartı etkinliğine katıldım ve çok mutlu oldum...ve acısıyla tatlısıyla daha pek çok detay / an/ satırarası..

Umarım herkesin 2013 yılı sevgi, saygı, huzur, sağlık barış ve bol kazançlı geçer. Ben en çok sağlık istiyorum. Hem kendim hem de ikizlerim için. Sağlık yerinde olunca diğerlerinin bir şekilde elde edildiğine inananlardanım. Tabi sevgiyi zaten eksik etmemek lazım..."Seni seviyorum anne" cümlesini ikizlerimin ağzından duyunca sevgi sözcüğü benim dünyamda daha değerli oldu :)

Nice Mutlu Yıllara!

Boş Defter

2 yorum:

  1. 46 kitap çok iyi bence. Benim için çok kitap okuma açısından pek iyi geçmedi bu yıl.
    Yeni yılınızı kutluyorum inşallah ikizleriniz ve sevdiğiniz herkesle sağlıklı mutluluk dolu yıllar geçirirsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Sizin de yeni yılınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...