14 Aralık 2012 Cuma

Hush Hush ~ Finale


Sanırım geçen seneydi...Hush Hush serisine başlamış ve ilk üç kitabını bir solukta bitirmiştim. Sonra sonuncu kitap için dört gözle beklemeye koyuldum. Ne de olsa çok heyecanlı bir yerde kesintiye uğruyordu. Derken zaman için hayat koturmacası, iş, aşk, çoluk çocuk derken bu kitap tamamen aklımdan uçup gitmiş...taaa ki D&R'da dolaşırken serinin sonuncu kitabının basılmış olduğunu görene değin!

Görür görmez atladım kitabın üzerine..gıcır gıcır ciltli basılmış...kapağında fıstık gibi bir kız ve taş gibi bir oğlan fotosu var. Her kitleye hitap meselesi. Tam kasaya yönelecektim ki kitabın fiyatı dikkatimi çekti. 27 TL! Sadece günlük hayattan uzaklaşıp kafamı dağıtmak amacıyla okuyacağım, böyle basit bir chit-lit kitaba 27 lira açıkcası bana çok geldi. Nihayetinde kitap düşünce yapımızı değiştirmiyor, felsefi bakış açımıza yeni bir yön vermiyor, kişiliğimizi iyileştirmiyor, yani dünyayı kurtarmıyor. Sadece iyi kurgulanmış bir olay örgüsüne heyecan, entrika ve aşk eşlik ediyor. Hepsi bu...

Neyseki, nette gezinirken kitabı indirimde buldum ve bu sefer gerçekten üzerine atladım. Okumaya başladım ve birinci günün sonunda kitabı yarıladım. Yorum yapmayacağım. Tek söyleyebileceğim, kafanızı yormayan, sizi sınamayan, size meydan okumayan bir okuma olsun istiyorsanız, evet aradığınız kitap budur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...