14 Ocak 2013 Pazartesi

Dikkat Maymun Çıkabilir!

Kış mevsiminin başlamasıyla birlikte ikizlerim ve ben eve mahkum olduk. Yüz çeşit kitap, 2 çuval dolusu oyuncak, çadır, salıncak, 2 çeşit bisikletten oluşan mini park dahi bizi sıkıntıdan kurtarmaya yetmiyor. Öyleki mutfağa gidip geldiğim 1 dakika içerisinde daralan ikizlerimin birini masanın diğerini de koltuğun tepesine tırmanmış olarak buluyorum. Onları oyalayabilmek, can sıkıntılarını bir nebze olsun azaltmak için uydurmadığım oyun kalmadı. Sabahları Keloğlan'daki kötü cadı, öğlenleri Köstebekgiller'deki Pelin, akşamları ise  Cille oldum. Ee daha ne olayım?! Bunlar da yetmedi, sıra geldi internet üzerinde orada burada rastladığım aktivitelere.

Geçen gün bir yerde görmüştüm. Plastik tabaktan mı ne maymun yapmışlar. Hadi dedim deneyelim. Oturttum bizimkileri yanıma. Güya malzeme topluyorum. Kağıt/plastik tabak yok. Zor bela bulduğum uhuyu ikizlerden biri saklamış vermez. Karton desen o da yok. Maymunun ağzını burnunu çizerim diye çıkarttığım ispirto kalem bir baktım ki ikizlerin elinde halıya desen olmuş. Zar zor beyaz bir kağıt buldum. Maymunun yüzünü,ağzını, burnunu, kulaklarını kestim, her birini kuru kalemle boyadım. Sağlam bir zemin olsun diye oluşturduğum suratı bozuk bir CD üzerine uhuladım. Tüm bunları yaparken baktım ki yarım saat oyalanmışız. Bu arada renkler alemine dalmış, makasın keskin olduğunu öğrenmiş, uhunun ellere sürülmemesi gerektiği ikazını da almışız. Ee daha ne olsun?!

Sonuç mu??? Aşağıda :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...