11 Ocak 2013 Cuma

Rex Değil Zeynep :)

Yağan yağmuru izlemek için tırmandığımız pencereden sokakta oynayan 7-8 yaşlarında bir çocuk ve köpeğini izledik bugün. Çocuk "gel oğlum Rex" nidalarıyla elinde ince bir çubuk yardımıyla güya köpeği terbiye ediyor. Benimkiler bu sahneye bayıldı tabi. Hemen ardı ardına geldi sorular. "Anne bu çocuk kim? Anne köpek nereye gidiyor? Anne köpek ne dedi?". Çocuk ve köpeğin oyunu sona erince biz de indik pencereden. Az sonra ikizlerden biri yanıma gelip "Anne Zeynep nerde?" diye sordu.

-Hangi Zeynep oğlum?
-Hani varya sokakta oynuyo.
-Minik Zeynep mi? Hani yazın oyun oynamıştınız?
-Hayır anne, var ya çocukla oynuyo.

Tabi ben Zeynep'in kim olduğunu teşhis edip sevgili oğluma cevap verene kadar o kendine başka bir meşgale buldu. Az sonra baktım ikisi birden çığlık çığlığa Fransız balkona koştular. Meğer bizim Rex şimdi de aşağı sokaktaymış. Bizim oğlan hemen heyecanla bana dönüp "Bak anne Zeynep geri geldi" dedi. Bu sefer anladım olayı. "Annecim köpeğin adı Rex" diye düzelttim onu. "Hayır anne Rex değil Zeynep" diye ısrar etti. Ben de durumu kabullenmekten öteye geçemedim. Sanırım oğlum yabancı kelimelerin dilimize yerleşmesinden rahatsız :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...