19 Ocak 2013 Cumartesi

Sevgili Günlük #4

Sevgili günlük,

Bu hafta neler yaptığımızı şöyle bir düşünüyorum da...evi bolca kirletmiş ancak zihinsel ve motor becerilerimize katkıda bulunmuşuz sanki.


Hafta başında Migros'dan aldığım sayı ve harf şekilli makarnaları döktüm önlerine ve hem kovadan kovaya boşaltmalarını hem de kaşıkla kovalara doldurmalarını istedim. Bunu yaparken çok eğlendiler. Tabi bu tür aktivitelerde evin kirlenmesini, televizyon dolabından, vitrinden, koltuk altlarından, yastık içlerinden makarna fışkırmasını göze almak gerekiyor :)


Makarnaları henüz temizlemiştim ki işte yukarıdaki manzara ile karşılaştım. Makarna suyu koymak üzere mutfağa gitmiştim. En fazla 4 dakika içerisinde geri dönmüşümdür. Bisküvi paketi ne zaman mutfaktan aşırıldı, ne zaman elle mıncıklandı ve o da yetmedi üzerinde tepinildi!! Sağlam kalan bisküviler de afiyetle yenildi :)


Hafta ortasına doğru kendi kitaplarından sıkılan ikizlerim benim raflarımdan kitap aşırmış. Biri Paul Auster'ın Vertigo'sunu, diğeri de dünya klasiği olan Sir Gawain ve Yeşil Şövalye'yi seçmiş. Bu kitaplar ne hakkındaymış biliyor musunuz? Bir acı biber, üzgün bir bulut, güneşli bir gün ve çocuk parkı : p


Hafta sonuna doğru kendimize bir zıplama ve yuvarlanma yatağı yaptık ve bütün kötü enerjimizi üzerimizden attık. 


Son olarak bu hafta anne kendisi için bir şey yaptı ve tam 2,5 saat süren bir Hint filmini gözünü bile kırpmadan izleyerek zihnini biraz olsun dinlendirdi. Ve bir hafta daha böyle geçti...




4 yorum:

  1. evet bazen kendimiz için de bir şeyler yapmalıyız dimi:)film izlemek bile ne kadar lüks geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten. İkizlerimden önce her Cuma iş çıkışı sinemaya giderdim. Vizyonu yakından takip eden bir sinemaseverdim. Şimdi ayda bir film izleyince kendimi çok şanslı hissediyorum :))

      Sil
  2. ne güzel seyler bunlar.. ilerde güzel anilarla hatirlanan seyler.. gün gelecek ne zaman büyüdü bunlar diyeceksin.. ben öyle diyorum cünkü.. onlarla her gecirdigin zamanin tadina var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zor olduğu kadar eğlenceli vakit geçiriyoruz. Bebekliklerini arayacağım kesin. Deneyimli bütün anneler hemfikir :)

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...