1 Şubat 2013 Cuma

Liebster Blog Ödülü


Sevgili Azimli Fare beni mimlemiş...Liebster Blog ödülü başlığı altında sirküle edilen bu mim 11 sorudan oluşuyor. Her blogger kendi sorularını cevapladıktan sonra 11 soru daha hazırlayarak topu diğer blogger'lara devrediyor. Benim cevaplarım aşağıda. Yeni soru hazırlamadım. İsteyen herkes aynı soruları cevaplayarak halaya dahil olabilir :)

1. Bu zamana kadar sizi en utandıran olay neydi?
- İki sene evvel bir eczaneye gidip, bir sürü ilaç alıp, sonrasında para ödemeden elimi koluma sallayarak kapıdan çıkma teşebbüsüm. Kapıda eczacı tarafından durdurulduğumda çok utanmıştım. Nereden bilsin adam benim ikiz anası olup beyin hücrelerimin öldüğünü :)))

2. En çok tercih ettiğiniz sosyal medya platformu nedir ve neden?
- İkizlerin günlük bakımından dolayı sosyal medyaları çok sık kullanamasam da arkadaşlarımla haberleşmek için en çok Facebook'u ziyaret ediyorum sanırım.

3. Bir idolünüz var mı? Varsa kim? Yoksa neden yok?
Bir idolüm yok ancak küçüklüğümden beri yazar olma şevkini içimde taşıdığımdan fazlasıyla beğendiğim yazarla var. Mesela Paul Auster, Elif Şafak, Orhan Pamuk...

4. Sizin için "mükemmel" bir gün nasıl olur?
Bu sorunun ikizlerden önce ve ikizlerden sonra şeklinde cevaplanması gerekir ancak ben vakitsizlikten ikizlerden sonra kısmına el atayım. Mükemmel bir gün ikizlerin uzun uzun uyuduğu, hiç itiraz etmeden yemeklerini yediği, çok az TV izleyip kardeş kardeş oynadıkları ve böylece benim de az biraz huzur bulduğum bir gün olabilir... çok mu şey istiyorum? :D

5. Bir lakabınız var mı? Varsa nedir?
Orta okuldayken iskelet kadar zayıf ve uzun kıvırcık saçlı olduğum için Barbie bebek derlerdi...Şimdilerde ise tek lakabım "Anne" :))

6. Büyüdüğünüzde hangi mesleği yapmak istiyordunuz ve şimdi ne yapıyorsunuz?
Hep yazar olmak istedim ama bunu hayatımı geçindirmek olarak değil de hobi olarak görürdüm. Para kazanmak içinse öğretmen olmak istedim. Ama Boğaziçi'nden mezun olduğumda öğretmenlik yapmak istemediğimi anladım. 

7. En çok seyahat etmek istediğiniz 3 ülke hangisi? Nedenlerini de yazabilirsiniz.
Üçüne de cevabım Hindistan - Her zaman Hintli olmayı ve onların yer yer fakir ama çoşkulu kültürlerinde yaşamayı istemişimdir.

8. Yeniden dünyaya gelsen değiştirmek istediğin bir şey olur muydu?
Olurdu. Kesinlikle aileme yakın bir şehirde yaşamak isterdim.

9. Piyangodan 1 milyon lira çıksa, bu parayı neye harcardınız?
Ooooooohhoooooo bu saymakla bitmez :) İkizlerle para harcamak işten bile değil. Ama ihtiyacı olanları da unutmazdım !

10. Sizin için kült olduğunu düşündüğünüz 3 film hangisidir?
- Awara, Devdas ve Geleceğe Dönüş Serisi :D

11. En son okuduğunuz kitap hangisi?
- Nermin Bezmen'in Sır kitabının son 100 sayfasındayım.

6 yorum:

  1. Aaa ben de mimlemistim seni bir kac gun once Liebster ile ilgili :)

    YanıtlaSil
  2. İnan hiç fark etmedim. Azimli fare de mesaj atmasa onu da fark etmezdim herhalde. İkizlerim aklımı başımdan aldı bu günlerde :))
    Neyse bir taşla iki kuş vurmuş olduk :)

    YanıtlaSil
  3. http://buyuluayrac.blogspot.com/2013/02/ikinci-mimim.html#more mimlendiniz! :)) Mimin altına mim biraz garip oldu ama. =))

    YanıtlaSil
  4. Beni de aday gösterdiğin için çok teşekkürler.
    İkizlerden fırsat bulursam bir 11 soru daha cevaplamaya çalışırım :))

    YanıtlaSil
  5. Daha ilk sorudan başlayarak keyifle okudum. Beni kırmayıp soruları cevaplandırdığınız için teşekkür ederim. İkizlere kocaman öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, benim için de zevkti...
      Çok teşekkürler.

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...