18 Mart 2013 Pazartesi

Okuyorum No. 5


Bakalım geçen iki hafta içerisinde neler okumuşuz....

İlk olarak Canan Tan'a ait bir öykü kitabı bitirdim. Özellikle Piraye romanını çok sevdiğim yazarın öyküleri de gayet güzel.  Yazarın sade dili ve kadın-erkek ilişkilerinde yüreğe dokunan satırları okuyucu için Söylenmemiş Şarkılar kitabını oldukça çekici kılıyor.

İkinci olarak İnci Aral'a ait olan Anlar İzler Tutkular adlı bir deneme kitabı okudum. Kitap kendi içerisinde bölümlere ayrılıyor ve bu bölümler içerisinde yazarın çocukluğuna kadar uzanan özel hayatına, edabiyat dalına ilişkin görüşlerine ve yer yer de diğer yazarlara ilişkin değerlendirmelerine yer veriliyor. Çok tarzım olmayan bir kitap. Sanırım deneme dalında çok fazla okumayı sevmiyorum ancak yazarın çocukluk dönemine ait satırlar gerçekten etkileyici.

Ve son olarak nedense çocukluğumda okumadığım ancak çok uzun zamandır okumak istediğim Küçük Prens kitabını su içer gibi bir çırpıda bitiriverdim ve çok da zevk aldım. Çocukların gözünden yetişkinlerin hem iğneleyici hem de çarpıcı bir şekilde ele alındığı kısımlar çok hoşuma gitti. Kitapdaki resimler de çok şirin. Herkese tavsiye ederim.

Herkese keyifli okumalar...

2 yorum:

  1. Küçük Prens her daim başucu kitabım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CN kanalında çizgi filmi de oynuyor. Çocuklarla oturup izliyorum valla :))

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...