29 Eylül 2013 Pazar

Uyku Tulumu Sezonu Açıldı!

Eylül ayının son haftasında uyku tulumu sezonunu açtık! Kışlıklarının arasında uyku tulumlarını gören ikizler bir blog çekilişinden Maxsteel seti kazanmış kadar mutlu oldular :) Tahmin edeceğiniz gibi Eylül ayının bol güneşli öğlen saatlerinde uyku tulumlarını giymek için önümde arkamda dolandılar, yetmedi yakama paçama yapıştılar, o da yetmedi "ama biz çok üzülüyoruz, yütfen anne" repliğiyle küçük Emrah'tan geri kalmayıp bana vicdan azabı çektirdiler. Anne yüreği dayanmayınca giydirdim gitti, mantar, pişik ve saire için sorumluluk kabul etmiyorum diye de belirttim. Tabii kavramlar tam yerine oturmadığı için bir ara mantar- mantı- martı gibi bir kaç kavram üzerine 3 yaş grubu için bir münazara düzenlemek zorunda kaldım :)

Uyku tulumlarını giyer giymez türlü jimnastik hareketlerini büyük bir özenle sergilemeye başladılar. Tabii her bir figür için de tek seyircilik stüdyodaki annelerinden alkış ve onay almayı ihmal etmediler: "Böyle nasıl anne?", "Peki böyle de güzel mi?", "Şimdi böyle güçlü müyüm?". Öyle ki, figür karmaşası içinde bir ara kendilerini kaybettiler ve bacakları birbirine dolandı :)





Genelde evimiz çok sıcak olur, ancak ikizlerimden biri gece boyu üzerinde hiç yorgan tutmaz. "Ayaklarım hava almak istiyor anneciğim" diyerek tepiştiriverir yorganı. Hal böyle olunca ona kalın pamuklu uyku tulumu tercih ettim. Böylece gece boyu kontrol etmeme de gerek kalmadı. Diğer oğlumun üst açma sorunu yok aslında, hatta tam tersine öyle bir sarılıyor ki yorganına buram buram terliyor...ama ikiz kıskançlığı dillere destan, biri uyku tulumu giyerse, illa ki diğeri de giyecek. Bu yüzden ben de çok terleyen oğlum için ince penye olan uyku tulumlarından bir tane tercih ettim. Böylece yorganına da istediği gibi sarılabiliyor :)

"Bütün bunlara rağmen deliksiz uyku çekebiliyor musun anne hanım?" diye soracak olursanız kısacık bir cevabım var: "Nerdeeee!" :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...