9 Ekim 2013 Çarşamba

Haftanın Oyuncağı No. 1 : Maxsteel Turbosiklet

Bu yazıyla birlikte yeni bir yazı serisi başlatmış olacağım. Her hafta evdeki çuvallar dolusu oyuncaklardan bir tane seçip size her yönüyle tanıtmaya çalışacağım. Eminim bu oyuncaklar bir veya daha fazla çocukları olan ya da kendi çocuk ruhlarını henüz yitirmemiş her yetişkinin ilgisini çekecektir :)


İlk kahramanımız Maxsteel serisinden Turbosiklet aracı. Daha önce bahsetmiştim, ikizlerim bir turbo maxsteel tutturdular diye. Ben bu tarz, yani belirli bir markanın patenti altında bulunan, fahiş fiyatlara satılan ve çok da matah bir özelliği bulunmayan oyuncakları pek sevmem; ancak ikizlerim oyuncak eve gelene kadar yalvarmaya ve duygu sömürüsü yapmaya devam edince mecburen aldık. 

Oyuncak yaklaşık 20 cm genişliğindeki bir motorsikletin üzerinde bulunan kahramanın sadece baş kısmından ibaret. Tekerlekleri sürülebiliyor, bir de sol tarafında bulunan bir düğmeye basınca mavi mavi ışık saçıyor etfara. Başka hiçbir özelliği yok, buna rağmen fiyatı 39.90 TL. Toyzz shop mağazalarında bulabilirsiniz. 

Peki Maxsteel turbosiklet ile ne oynayabilirsiniz? Valla ikizler her oyuncakta olduğu gibi ilk gün oyuncağı paylaşamadılar, yerlere göklere sığdıramadılar. İkisi de süper kahraman oldu, onu bunu kurtardılar, motor yarışı düzenleyip birinci geldiler, max'a evi gezdirdiler falan. İkinci gün ise odalarında süs eşyası olarak yerini aldı. Yüzüne bile bakmıyorlar :) 

Kısacası, evet kaliteli bir oyuncak, sıradan bir motordan daha gösterişli, bu yanıyla belki hayal gücünü daha çok tetikleyebilir. Ancak bunun yanı sıra çocuğun psikolojik gelişimine, el becerilerine veya hayal güçlerine özel bir katkısı yok...Annelerin bilgisine sunulur :)

2 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız ikizlerin oyuncakla ilk gününü ve ikinci gün süs eşyası oldu.. Çok hoşuma gitti..
    Ben hala oyuncakçı dükkanlarına girip uzun uzun gezen bakınan ve illa ki birşeyler alıp çıkan biriyim inanabiliyor musunuz.
    Hem öyle tavşan ayı peluş oyuncaklar değil, en son ışıklı bir kılıç almıştım kendime.. Evet bu yaşımda..:))
    Sevgiler İkizlere de sağlık ve uzun ömürler diliyorum Allahtan..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel böyle çocuk ruhlu insanların var olduğunu duymak. Ben de öyle biriyim. Oyuncakçıları gezerken çocuklardan ziyade ben mest oluyorum. Sanırım böylece hep çocuk, hep genç kalıyoruz ;)
      Çok teşekkürer.
      Sevgiler...

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...