25 Ekim 2013 Cuma

İkizlerle Şehir Kuruyoruz :)


Bu fotoğrafı dün akşam facebook sayfamızda paylaşmıştım. Şehir kurma oyunumuzdan burada da bahsetmek istedim. Hep görüyordum orada burada hazır kurulmuş oyuncak şehirler, caddeler, çiftlikler, köyler. Ancak oyuncakçıdaki fiyatlara bakınca bu plastik nesnelere bu kadar para vermeye değer mi diye de düşünmeden edemiyordum. En son Mothercare'in indirim kataloğunda benzeri bir şehir setine rastladım. Ürünün normal fiyatı 109,90 TL idi, indirimli fiyatı ise 79,00 TL. İkizlerin bu oyuncakla sıcağı sıcağına en fazla iki gün  oynayıp sonrasında ardiyede en güzide köşeye yerleştirileceğini göz önünde bulundurursak, bu fiyat oldukça fahiş idi. Ben de her zamanki gibi kartonlarıma, kuru boyalarıma ve daha önce alınıp unutulmuş olan araba, insan ve ağaç setlerimize sarıldım!

Önce beyaz karton üzerine trafik lambası, yaya geçidi, ev, trafik işaretleri gibi bir iki figür çizdim ve ikizlerin bunları boyamasını sabırla bekledim. Ardından yine mothercare'den almış olduğumuz plastik insanlarımızı, joker mağazalarından aldığımız araba setlerimizi ve toyzzshop'tan aldığımız ağaç setimizi yerleştirdik. Sonrası kolay.İnsanları karşıdan karşıya geçirdik, arabaları son anda çarpışmaktan kurtardık, kimileri ağaçların arasında köpeğini gezdirirken kimileri evinin yolunu tuttu, bir ara trafik sıkıştı çözemedik falan...yani herkes kendince bir öykü dillendirdi :)

Bu şekilde hem iş-teknik dersimize katkıda bulunduk, hem trafikle ilgili yararlı bilgiler edindik hem de çok güzel bir oyun oynamış olduk. Daha yetenekli anneler, şehir setini keçe kullanarak da yapabilir. Eminim daha eğlenceli olur!

Herkese bol oyunlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...