23 Ekim 2013 Çarşamba

Sevgili Günlük #11

Sevgili Günlük,

Kötü havalarda ikizlerimle iş-teknik dersi çalışmalarımız devam ediyor. Ancak bugünlerde ikizler "benim kartondan ya da el-işi kağıdından her şeyi yapabilme gücüne sahip olduğuma" dair bir yanlış izlenime kapıldıkları kanısındayım. Gün geçtikçe benden yapmamı istedikleri (yürüyen robot, ağaca asılan maymun gibi) şeyler benim kapasitemi aşmaya başladı.  Neyse ki dikkatlerini başka yöne çekebiliyorum, ayrıca makas ve uhu kullanmak için birbirleriyle yarışmaları da görmeye değer doğrusu!


Geçen haftalarda yine karton çalışmalarımız esnasında Ege için kocaman yeşil bir timsah yaptık.


Ve Deniz için de bol şaçlı sakallı koca kafalı sarı bir aslan yaptık :)
                                       
Güzel havalarda kendimizi yine dışarılara attık. Mahalledeki kırtasiye ziyaretini neredeyse rutin haline getirdik.

Geçen hafta giderken yol boyunca bize sırnaşan minik kediyle biraz oyun oynadık; 


Ayrıca yol kenarında birikmiş suda boğulmak üzere olan bir arının da hayatını kurtardık :)


Bu arada uzun zamandır bir film izlemediğimi hatırlayan bendeniz çok sevdiğim bir romantik komedi olan Kiralık Sevgili'yi bir kez daha izledim. 

Fotoğraftaki CD kapağı sizi aldatmasın, filmin adı Düğün Tarihi değil. Üniversite yıllarımdan kalma korsan CD'nin hazırlayıcıları öyle görünüyor ki tercüme konusunda döktürmüşler :)) Öyle sanatsal değeri olan ya da olağanüstü performanslı bir film değil ama nedense bu filmi izleyince kendimi iyi hissediyorum; hani başucu kitapları vardır ya, bu da benim başucu filmim gibi bir şey:) Film'de geçen Craig David'in Walking Away şarkısını da dinlemediyseniz tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...