27 Aralık 2013 Cuma

Ağacımızı da süsledik...


Geçen hafta çok zorlu bir hafta oldu bizim için. Önce ikizlerim, ardından da ben ateşler içinde kıvrandık. Tam beş gün yatak döşek yattık. Öyle ki memleketten annem kalktı geldi bize bakabilmek için. Çok şükür atlattık. Hepimiz daha iyiyiz şimdi. Kötü geçirilen bir haftanın telafisi olarak ikizlere önce yılbaşı hediyelerini verdim (biri kocaman bir kamyon istedi, diğeri de Gormiti denen bir çizgi film kahramanı), ardından zaten süslemeye başladığımız yılbaşı ağacımıza yeni yeni ilaveler yaparak süsleme işini tamamladık. Anneanneleriyle de süper vakit geçirdiler. Bu hafta annem döndü. Yine üç silahşörler olarak ikizlerim ve ben kaldığımız yerden oyun oynamaya devam ediyoruz. 3,5 yaşında başka ne yapılır ki?! :D

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun size de, yavrularınıza da.

    YanıtlaSil
  2. Bu haftayı ben de keyifsiz geçiriyorum . Çok geçmiş olsun .
    Yeni yıl başta sağlık , mutluluk ve huzur getirsin .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Umarım hepimiz için güzel olur :)

      Sil
  3. çok gecmıs olsun o zamannn ...
    agac super gorunuyor suslemek cok eglencelı olmustur emınım sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Evet çok eğlendik süslerken, harika zaman geçirdik :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun ağacınız çok güzel olmuş.Şimdiden iyi seneler :)

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...