20 Şubat 2014 Perşembe

Evde Oyuncak Yapımı :)


Gecikmiş bir yazıyı yazıyorum bugün. Fotoğrafı facebook'ta yayınlayalı çok oluyor ama hikayemizi bir türlü kayıtlara geçiremedik!

Hep yakınıyorum ya hani oyuncağa bir ton para döküyoruz, sonra oynaması ayrı sorun toplaması ayrı diye; hakkımız yenmesin, kimi zaman da evde kendimiz oyuncak yapıyoruz. Her ne kadar el işlerine yatkın olmasam da uydura kaydıra ikizlerimin gönlünü hoş tutacak kadar bir şeyler becerdiğim de oluyor hani. Geçenlerde televizyonda görmüşler. Can'ın babaannesi güzel mi güzel bir kanguru dikmiş. Hemen koştular tabii yanıma: "Anneeaaa bize kanguru diker misin?". Düşündüm taşındım ve gayet dürüst olmaya karar verdim. "Anneciklerim kanguru dikme gibi bir yeteneğim yok maalesef ama isterseniz birer tane yılan dikebilirim" :D

Bu fikre bayıldılar ve hemen malzeme toplamaya başladılar. Bir adet eski atlet, iki adet düğme, biraz pamuk, biraz iplik ve iğne ile yarım saatte iki yılanı kotarabildik şükür. Yılanları karışmasın diye de birinin gözlerini siyah diğerininkini de beyaz düğme ile yaptım. Şaşılacak bir olay ama bütün gün yılanları ellerinden düşürmedikleri gibi gece de onlarla yattılar :)

Devir hem yaratıcılık hem de tasarruf devri hanımlar ;)


2 yorum:

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...